معرفیی داروها

معرفی داروها برای درمان انواع بیماری ها و ناراحتی ها

معرفیی داروها

معرفی داروها برای درمان انواع بیماری ها و ناراحتی ها

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آیا سرماخورده اید و سرفه های آزاردهنده شما را اذیت میکنند؟ در سرتاسر اینترنت داروهایی ضدسرفه معرفی می شود که اکثر نظر و تجربیات شخصی نویسندگان هستند؛ اما ما در این مطلب حاصل جدیدترین تحقیقات علمی دنیا در باره بهترین و قویترین ضدسرفه ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

سه نوع دارویی که میتواند سرفه ی ناشی از سرماخوردگی یا برونشیت را کاهش دهد عبارتند از: سوپرسنت ها، اکسپکتورانت ها و پمادهایی که بصورت موضعی روی پوست مالیده میشوند که به آنها تاپیکال میگویند.

قوی ترین ضدسرفه در حال حاضر؟

سوپرسنت ها با تضعیف واکنش سرفه کار خود را انجام میدهند. دکسترومتورفان شایعترین داروی ضدسرفه از این گروه است. میتوانید آن را بصورت قرص، شربت و قطره تهیه کنید و در حال حاضر به عنوان بهترین ضدسرفه معرفی می شود.

این دارو از راه خوراکی به‌خوبی جذب می‌شود و با اثر مستقیم روی مرکز سرفه در بصل‌النخاع، موجب تضعیف واکنش سرفه می‌گردد و مانند داروهایی مثل کدئین موجب تسکین درد نمیشود.

برخی پزشکان میگویند آب آشامیدنی میتواند بهترین راه برای از بین بردن موکوس باشد، اما میتوانید همچنین از داروهایی مانند گایافنزین هم استفاده کنید. شایعترین اثرات جانبی آن تهوع و استفراغ است.

آیا داروهای ضدسرفه ی موضعی تاثیرگذار هستند؟

کامفور و منتول درمانهای طبیعی هستند. آنها معمولا بصورت پماد برروی گلو یا قفسه ی سینه قرار میگیرند. بخارات قوی و بوی آن ممکن است موجب بهبود سرفه و باز شدن گرفتگی ها شود. همچنین میتوانید آن را بصورت مایع در دستگاه بخور استفاده کنید. میتوانید منتول را بصورت قرصهای فشرده هم پیدا کنید.

روش ترکیبی چیست؟

بسیاری از داروهای بدون نسخه سوپرسنت و اکسپکتورانت را با هم ترکیب میکنند تا دیگر علایم از بین بروند. این شامل آنتی هیستامین است که یک ضد احتقان و مسکن درد است. برای کسانی که علایمی مختلفی مانند آکنه، سرفه و گرفتگی دارند این میتواند روش خوبی باشد.

...

ادامه توضیحات را با کلیک بر روی لینک زیر بخوانید:

3 تا از قوی ترین ضدسرفه ها که با خیال راحت میتوانید استفاده کنید

  • ۹۸/۰۵/۲۴
  • رادین حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی