معرفیی داروها

معرفی داروها برای درمان انواع بیماری ها و ناراحتی ها

معرفیی داروها

معرفی داروها برای درمان انواع بیماری ها و ناراحتی ها

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سوستانون 250 یکی از استروئیدهای خیلی معروف است که به طور گسترده در حوزه پزشکی و بدن‌سازی استفاده می‌شود. در بیشتر حالت‌ها برای درمان مردان با سطوح پایین تستسترون برای بهبود سلامتی استفاده می‌شود.

نکات جالب

افزایش تستسترون، زندگی عادی و سلامت مردان را احیا می‌کند. همچنین محصول به طور گسترده در بدن‌سازی استفاده می‌شود. این محصول به خاطر نتایج بزرگ در کمک به اندام پرورها که سریع حجم زیادی ماهیچه بدست می‌آورند، معروف است.

توسعه این استروئید به دهه 1970 بر می‌گردد. توسط شرکت دارویی ارگانون توسعه یافت. نام سوستانون 250 یک برند برای تستوسترون است. این محصول شامل چهار استر از تستسترون‌ها به نام پروپیونات، فنول پروپیونات، ایزوکاپرات و دکانات است. هدف از مخلوط کردن استرها در سوستانون، افزایش کارایی و افزایش پایداری تستسترون است. با چنین ترکیبی از استرها، سوستانون 250 یکی از بهترین مخلوط تستسترون موجود است. محصول شامل هر دو استرهای کوتاه مدت و بلند مدت است و در نتیجه می‌توانند مدت بیشتری در بدن دوام بیاورد.

اگرچه سوستانون برای کاربردهای پزشکی استفاده می‌شود اما توسط بازارهای بین‌المللی مانند FDA آمریکا و اروپا مورد تایید قرار نگرفته است. با این حال، برای استفاده پزشکی قانونی باید به دنبال یک نسخه مطمئن از پزشکان باشید.

توضیحات سوستانون

نام محصول سوستانون 250 است. همچنین با سایر نام‌ها مثل پراربولان، سوستانون پرولون گاتوم و دوراتستون هم شناخته می‌شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، محصول، ترکیب استرهای تستسترون است. این استرها دارای نسبت‌های مختلف تستوسترون هستند و به 250 میلی‌گرم تستسترون اضافه می‌شوند. عدد 250 در نام محصول به این خاطر است. این استرها مواد تشکیل‌دهنده فعال در محصول هستند. نسبت‌های آن‌ها به شرح زیر هستند:

  1. تستسترون دکانات 100 میلی گرم
  2. تستسترون پروپیونات 30 میلی گرم
  3. تستسترون ایزوکاپرات 60 میلی گرم
  4. تستسترون فنیل پرپیونات 60 میلی گرم

محصول ممکن است حاوی مواد دیگری مانند بنزیل الکل و روغن آراچی باشد. محصول به شکل یک محلول زرد کمرنگ می‌باشد. اغلب در بطری‌های بی‌رنگ ذخیره می‌شود.

چه چیزی قبل از مصرف سوستانون باید بدانیم

اگر چه سوستانون می‌تواند به دلایل مختلف به افراد مختلف تجویز شود، مصرف آن برای هر فرد مناسب نیست. شرایط پزشکی بسیار زیادی وجود دارد که نباید آن را مصرف کنید. موارد زیر برخی از این شرایط هستند:

  1. در مواردی که فرد دچار تومورهای سرطانی یا پروستات باشد.
  2. برای زنان در دوران بارداری، یا زنانی که انتظار می‌رود باردار یا شیرده باشند، مناسب نیست. به این دلیل که ممکن است بر نوزاد تازه متولد شده یا نوزاد شیرخوار تاثیر بگذارد و ویژگی‌های مردانه را افزایش دهد.
  3. در صورتی که فرد نسبت به مواد تشکیل دهنده سوستانون 250 حساسیت داشته باشد مانند بادام‌زمینی و سویا.
  4.  استروئید برای کودکانی که زیر 3 سال سن دارند مناسب نیست.
  5.  اگر کسی هایپرکلسیم داشته باشد، یعنی میزان کلسیم بالایی در خون آن‌ها است، یا هایپر کلکوریا داشته باشد، یعنی میزان کلسیم بالایی در ادرار دارد.

...

برای مطالعه ادامه متن به لینک اصلی زیر رجوع نمایید:

سوستانون در بدنسازی، عوارض، قیمت، بهترین مارک ها و ...

  • ۹۸/۰۵/۲۴
  • رادین حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی