معرفیی داروها

معرفی داروها برای درمان انواع بیماری ها و ناراحتی ها

معرفیی داروها

معرفی داروها برای درمان انواع بیماری ها و ناراحتی ها

بایگانی
  • ۰
  • ۰

داروی هیمالیا(Ayurslim) مطابق با استانداردهای سخت و مدرن داروسازی و مواد غذایی تولید می شود. داخل کپسولها یک پودر غلیظ موجود است. هنگامی که وزن فردی 20% بالاتر از حد طبیعی است، در دسته ی افراد مبتلا به اضافه وزن قرار میگیرد. اگر وزن در این مورد کنترل نشود، چاقی باعث فشار خون بالا، دیابت، آرتریت، کمردرد و آپنه (خروپف در خواب) میشود.

کپسولهای هیمالیا به سه روش کار میکنند

  1. هیمالیا موجب کاهش میل به غذا و در نتیجه کاهش نیاز بدن به چربی ها و کربوهیدرات ها میشود؛
  2. کپسول ها به جذب مطلوب مواد مغذی منجر می شوند؛
  3. هیمالیا سنتز اسیدهای چرب را مهار می کند، بنابراین تجمع چربی را در بدن کاهش می دهد.

مزیت اصلی کپسول های هیمالیا این است که به طور قابل توجهی میل به شیرینی و پرخوری را کاهش میدهد. هیمالیا نه تنها به کنترل وزن بلکه به بهبود عملکرد اندام های دستگاه گوارش هم کمک می کند.

اثر داروی هیمالیا به دلیل خواص کاهش اشتهای گیاهان موجود در آن ازجمله گارسینیا کامبوجیا، مقل، هلیله سیاه، تخم شنبلیله و برگهای گینما است.

این محصول محبوب و موثر موجب پاکسازی ملایم بدن از سموم می شود، که این منجر به نرمال شدن عملکرد هضم و همچنین بهبود وضعیت پوست و مفاصل می شود. هیمالیا خون را پاکسازی می کند، سطح گلوکز و کلسترول را کاهش می دهد و سطح تری گلیسیرید را نرمال می کند.

استفاده منظم از داروی هیمالیا موجب بهبود متابولیسم و کمک به تجزیه بهتر چربی ها میشود. اثربخشی و کارایی آن برای کاهش وزن به طور متوسط 20% پس از 3 ماه برای همه افراد است.

دستورالعمل استفاده از کپسولهای هیمالیا

کپسولهای هیمالیا باید 2 بار در روز بعد از غذا مصرف شود. برای رسیدن به حداکثر اثر، دوره ی مصرف 3 ماه لازم است، اگرچه می توانید نتایج اولیه را در 2-3 هفته بعد از شروع مصرف دارو مشاهده کنید. توصیه می شود که مصرف هیمالیا تحت نظارت یک متخصص قرار گیرد.

برای گرفتن نتایج بهتر توصیه می شود هیمالیا را همراه با فعالیت بدنی، ورزش، اعتدال در غذا و رژیم غذایی مناسب(محدود کردن مصرف مواد غذایی سنگین، چربی، شیرینی، آرد و خوردن میوه ها و سبزیجات بیشتر) مصرف کنید. مصرف آب فراوان(2-3 لیتر در روز) و ورزش را نیز فراموش نکنید.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط سازنده، این دارو ازنظر بالینی تست شده و 100% بیخطر است.

هیمالیا AyurSlim کمک می کند تا ساختار چربی بهبود یابد، در نتیجه از ظهور آسیب های قلبی عروقی و رسوب چربی در داخل شریان ها جلوگیری میکند.

نظرات مصرف کنندگان درباره هیمالیا اکثرا مثبت است. درمان منظم با دارو موجب کاهش وزن تا 9 کیلوگرم در شش ماه میشود و افراد بسیاری امکان دستیابی به چنین نتایجی را تایید می کنند.

ترکیبات کپسولهای هیمالیا

Ayurlslim ساخته شده توسط شرکت هیمالیا شامل یک ترکیب منحصر به فرد از گیاهان دارویی است. برای دانستن ترکیب جادویی این مکملها، با سایت سالم زیبا همراه باشید.

1-گارسینیا کامبوجیا

میوه گرمسیری کوچک گارسینیاکامبوجیا که مانند کدو سبز به نظر می رسد، “Malabar tamarind” نیز نامیده می شود. این میوه در هند و جنوب شرق آسیا رشد می کند. در میان بومیان این مناطق، خوردن میوه ها برای غذا معمول است. پوست گارسینیا غنی از اسید هیدروکسی سیتریک است که “کلیدی” برای کاهش وزن است.

تولید کنندگان محصولات لاغری تولید شده از گارسینیا ادعا می کنند که مصرف این محصولات بدون هیچ رژیم لاغری و ورزش، موجب کاهش وزن میشود.

...

جهت آشنایی با سایر موارد به لینک اصلی زیر رجوع نمایید:

قرص/کپسول لاغری هیمالیا، عوارض، طرز مصرف اصولی نکات مهم

 

  • ۹۸/۰۵/۲۴
  • رادین حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی